man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 27 januari 2009 21:37


Eftersom jag inte har nån kamera vilket jag nu ska önska mig när jag fyller år,så fick jag äntligen bilder av min kära syster..i julas så firade vi alla kusiner m.familj jul ihop,första gången i mitt och alla andra av doms liv..de var väldigt roligt tycker jag..hoppas de kommer hända igen nån gång..därför lägger jag upp en bild på oss..de är dock bara killar i våran släkt i mammas generation,har kommit en del tjejer på senare år och de är ju bra..=)


När jag ändå har sagt vad jag önskar mig tills jag fyller år så fortsätter jag på listan så alla (läs mamma och pappa) kan läsa vad jag vill ha..=)


-Kamera (ett måste)

-Present kort på ikea

-Pengar

-Skoterhjälm

m.m..okar inte skriva allt..


Nu ska jag lägga mig tidigt ikväll..imorn ska jag jobba på miniboden..de är de BÄSTA jobb som finns..


pöss




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards