man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 31 augusti 2008 20:39


Jaa idag fick man ett dåligt besked..jag och Maria blev uppsagd..=( fast de var väl väntat..men ändå så tråkigt att man ska behöva stämpla igen och alla dessa jävla papper som ska skickas in hela tiden..men men..tycker de är såå synd att Denise ska stänga restaurangen oxå..vart ska man nu gå ut och äta ??Sveg kommer döö ut snart..de är alltid nånting som läggs ned varje år..(ledsen i ögat) vad kommer hända med Sveg??


Idag var de sista dagen på byvallen..(skönt)nu ska man vara där några dagar och  städa..=( SUCK.....sen får man jobba allt man kan denna månad så man överlever ett tag..för om jag känner a-kassan rätt så tar de ett tag innan man får pengar av dom...


Hälsade på mina änglar idag men den största var inte hemma..hon var på fotbollsmatch i östersund..dom är såå söta..


jag lägger ut lite bilder jag hade på mobilen iaf..nu väntar duschen och sen kanske en betapet match..de var länge sen..


/en ledsen akp


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards