man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 3 augusti 2008 12:26


SUCK..nu har man jobbat 1 vecka igen..2 veckors semetser är ingenting..men men..bara att stå i..första veckan på semestern gjorde jag inte så mycket...men de är väl så de ska vara oxå..firade min bror 18-års-dag,var på bykampen och härdalsyran m.m.sen åkte vi till Rättvik och var där hela veckan..helt underbart..solen sken från en klarblå himmel hela veckan..=) vi badade,solade,grillade, var till Falun en dag och shoppade  och massa annat skoj! ville inte åka hem när söndan kom..=( dom andra fick stanna men inte jag..men så är livet..


Denna vecka har jag bott på berget och varit hus,hund och blomvakt..de är ju ett helt projekt att vattna alla blommor bara..har alla mammor så här mycket blommor?? fast jag kommer säkert vara lika dan när jag får hus..=)

umgås med mina änglar har jag oxå hunnit med..var och badade en kväll..jag satt med tröja och små frös lite men dom badade såklart..men jag var precis lika när jag var liten..konstigt nog så fryser man inte när man är barn..


Helgen har jag varit så himla slö..har inte gjort nånting..man ha kunna ligga inne med gott samvete iaf..ganska skönt med regn igen..men de får inte hålla i sig för länge bara..


Nu ska jag nog krypa ner under filten igen..


/AKP

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards