man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 18 augusti 2008 21:29


Ny arbetsvecka igen..väldigt lungt på jobbet idag kanske kan bero på vädret..=( jag tog en sovmorgon imorse efter helgens fest så var jag typ mer död än levande..i lördags jobbade jag först på klädloppisen,de var rikigt roligt..och oj så mycket kläder vi har..hoppas på att vi får en större lokal..de behövs verkligen..sen blev de kräftkalas hos syster..mycket trevligt..bilder kanske nån annan lägger ut..sen vidare till ön och där var de jätte mycket folk..verkligen en lyckad kväll..jag och Maria fick välja om vi skulle jobba denna helg på ön el när de är final och vi valde rätt tror jag..


annars händer de väl inte så mycket..jag har gjort om min hall,har tagit ner  (läs fula) hatthyllan och satt upp en spegel där istället och sen har jag vänt på sockerlådan och satt upp krokar ovanför skohyllan..men de blev verkligen stor skillnad och mycket bättre..nu måste jag bara besöka ikea..så blir allt JÄTTE bra till slut..


nu ska jag duscha och sen krypa ner i soffan..men känner jag mig själv rätt så blir jag väl kvar framför denna skärm..


tjaaråå!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards