man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under november 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 16 november 2008 16:29


Har varit dålig att blogga denna vecka..men jag har inge vettigt att skriva heller så då får de vara..händer inte så mycket i mitt liv just nu..=(

Jobbar iaf 2 veckor till på dagis,sen får vi se..har jobbat 4 veckor där nu och vart har dom tagit vägen?? (tiden går fort när man har roligt)

Vill att de ska bli jul snart..jag har köpt 2 julklappar..känns skönt att man kommit igång.. 


Denna vecka:

-Göra kransar med jobbet och dricka glögg

-Spela innebandy

- Mamma fyller år

-Jobba lite extra


Nu måste jag få tillbaka värmen som jag tappa i skogen idag..=) fryser som en jaa vadå??


/Akp




Av Anna-Karin Pettersson - 11 november 2008 21:06


Summering av helgen och forum...


Fredag: åt på thai innan förfesten började hos proosan,spelade spel,sjöng,hällde ut vin =) m.m drog på skalet och tack och lov hade vi förköp för den kön var inte såååååå häääär lång som den andre..grymt mycket folk och bra drag..de kändes iaf när vi skulle hem..tror alla mådde dåligt..vad drack vi igentligen???Tack alla som var med iaf..måste göras om snart..


Lördag: mer död än levande..varför blir man sååå trött? förut orka man "flera" dagar ju..är de åldern el??


Söndag: ute i skogen utan resultat..=( sen farsdags middag på berget..de är nog svårt att köpa presenter/julklappar åt pappor och våran pappa råka trycka in farsdag och födelsedag innan jul..JIPPI!


Nu blir de duschen och en kopp te innan John blund ropar..


/AKP

Av Anna-Karin Pettersson - 5 november 2008 19:38


Nu är de bara 2 dar kvar till forum..vi åker på fredag,majoriteten ville de och då är de väl bara att haka på då..vill ju inte åka själv på lördan och jag vill ju vara med mina brudar..=) vet att vi kommer ha så skoj!(längtar)


Förutom att helgen närmar sig så är jag så jävla less på allt skit snack i denna by..men ska man bo här så är de väl bara att vänja sig...=( tråkigt att de ska vara så här..tror folk är avundsjuk på varann..


Göra resten av denna kväll:


- Duscha

- Diska

- Göra klart ett kort

- Vika in alla kläder i garderoben som ligger på korgen nedanför sängen...suck...

- Ringa mamma

- God natt!


/*Akp  


Av Anna-Karin Pettersson - 3 november 2008 18:56


Att vara barnvakt gick hur bra som helst..Han är ju helt otroligt snäll den lilla krabaten..jag sov dock inte så mycket på fredag natt men de visste jag innan att jag inte skulle göra,men huvudsaken han sov och de gjorde han oxå..=) sviterna kom på lördag eftermiddag..(trött)


Annars har de varit en lugn helg med god middag och lite spel..


jag längtar tills i helgen..då bär de av mot skalet =)( hoppar och studsar) och den ständiga frågan? vad ska man ha på sig för utstyrsel?? hinner man beställa nåt nytt på gina kanske..??


Grattis till kusin Emil som fyller år imorn! HURRA!


Nu blir de innebandy...

/pössen




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards