man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 16 november 2008 21:02


Fuck vad less jag är nuuu! Förra veckan gick våran bil sönder..el den läkte glykol och de visade sig vara vattenpumpen som var sönder + fler grejer som ska bytas..jaja de får gå..men nu ikväll när jag satt och kolla på tv så helt plötsligt så slocknade min tv..Detta får inte vara sant..jag har INTE råd att köpa en ny tv nu innan jul.SUCK...de börja lukta och nu vågar jag inte sätta på den igen..är de nån som är haj på tv-apparater så välkommen hem att göra en koll...LESS är namnet..!


Min önskelista till jul!

En ny TV!


Av Anna-Karin Pettersson - 16 november 2008 16:29


Har varit dålig att blogga denna vecka..men jag har inge vettigt att skriva heller så då får de vara..händer inte så mycket i mitt liv just nu..=(

Jobbar iaf 2 veckor till på dagis,sen får vi se..har jobbat 4 veckor där nu och vart har dom tagit vägen?? (tiden går fort när man har roligt)

Vill att de ska bli jul snart..jag har köpt 2 julklappar..känns skönt att man kommit igång.. 


Denna vecka:

-Göra kransar med jobbet och dricka glögg

-Spela innebandy

- Mamma fyller år

-Jobba lite extra


Nu måste jag få tillbaka värmen som jag tappa i skogen idag..=) fryser som en jaa vadå??


/Akp




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards