man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 23 november 2008 18:57


Förut hatade jag söndagar mer än vad jag gör nu och jag vet inte vad de beror på..även fast jag jobbar nu så jag har inte söndagsångest..kan de bero på att jag älskar mitt jobb...JAA! =) får jobba kvar ett tag till som de verkar..


Helgen har varit lugn..har varit i skogen mest hela tiden och jag älskar verkligen de..fast idag var de jävligt kallt om jag ska vara ärlig..fy bubblan!


Är de nån mer än jag som kollar på Singing bee på fredagar mellan idol pausen..Trummisen där är så lik Tony Gustafsson från hogdal..helt sjukt likt..men alla har sin dubbelgångare..sen en till  är Max tjej i svensson svensson,hon är lik Maria Fastesson från stan..Maddes kompis..=)


Apropå Idol så fattar jag inte hur fan denna Johan Palm kan vara kvar..ska blockera hans linje nästa gång..en snorunge som inte kan sjunga!Anna borde fått vara kvar..Nog för att Kevin kommer vinna men Anna var mer värd att stanna än JOHAN! jaa jag är irriterad..inte så lite heller..


Nu ska jag göra en överraskning till min syster..sen blir de Wallander..tycker de är kul att dom filmerna är tillbaka så man har nåt bra att somna till  på söndagskvällarna..=)


/ejkej


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards