man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

1:a advent..

Av Anna-Karin Pettersson - 30 november 2008 13:37


Idag är de första advent och de snöar ute..de är mysigt,man får lite julkänsla när man ska gå på julskyltning ..

Fredans kalas blev lyckat,mycket trevligt och många skratt blev de..dock lite sen utgång men vi hade ju planerat att gå på folkan men de var så lite folk där och då blev de knappt om tid för Hassan har ju bara öppet till 1,vilket är synd..försöker bearbeta han med att ha öppet till 2..=)


Igår fyllde Malin år..GRATTIS stor tjejen till 11 år!Hurra Hurra Hurra Hurra!


Jag tog inga bilder i fredags men de gjorde Maria så ni får kolla där..

http://smarra.bloggagratis.se/


Nu ska jag äta tomtegröt och sen ut på Sveg och kolla om man får sig lite glögg nånstans och hoppas på att de finns nån enstaka julklapp att köpa.


/akp

 
 
Ingen bild

Linda

30 november 2008 19:28

Det låter mysigt att det snöar hemma, här spöregnar det! så j--la värdelöst!

 
Ingen bild

AM

30 november 2008 20:35

Tack så mycket för en jättemysig glöggkväll! Kram kram

 
Ingen bild

Smarra

30 november 2008 20:51

Tack igen för en trevlig kväll =) !!

 
Ingen bild

proos

1 december 2008 09:28

Tusen tack för en jättetrevlig och mysig kväll med gott att äta... Roligt att du ordnar något, det uppskattar vi alla =) kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Pettersson - 1 maj 2013 16:55

  Jag tar en paus här tror jag..vet ändå aldrig vad jag ska skriva och då kan jag lika gärna strunta i det..man vet ju vad folk gör ändå nu genom facebbok,instagram m.m.   Jag tackar för mig så länge..kanske kommer åter senare..man vet aldrig.....

hej

Av Anna-Karin Pettersson - 16 april 2013 11:30

  Har haft magis..fy fan vad jag hatar att vara sjuk..är bättre idag men känner mig inte så stark än..vila vila vila..och försöka äta nåt..   Det känns underbart att de är vår ute och de är plus grader..man kan hänga udan varma vinterjackor..så...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2013 19:46

  Nu gör jag ett nytt försök och söker in till universitetet..håller tummar och tår för att jag lyckas denna gång..=)   Nu vill jag ha vår men helst sommar..iaf varmare väder och snön får gärna börja tina bort..jag orkar inte med massa kläder n...

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2013 11:18

  Ligger hemma och är sjuk..tycker synd om mig själv..men nu ska jag vara hemma så jag blir frisk nån gång..jobbigt att gå och vara halv hängig hela tiden..om de bara kunde finnas nåt dundertablett som man kan ta så blir man frisk på en gång..hatar...

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2013 11:07

  Vad ska jag göra med min blogg? jag vill göra nåt kul..vara mer aktiv..jag själv älskar ju matbloggar och jag älskar laga mat..men eftersom jag inte är så flitig på att laga mat till mig själv varje dag så är ju inte de ett alternativ.. Jag vil...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards