man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

ingen...

Av Anna-Karin Pettersson - 5 maj 2008 20:31


Dålig på att blogga...jaa jag vet..har varit så lång helg nu och haft fullt upp..mycket fest har de varit..Åse ställde till med en jätte rolig fest..lekte,åt och skrattade hela kvällen..måste göras om snart..Du är bäst Åse..Torsdag blev de grillning och fest..grabbarna höll i fredan oxå men jag banga ur och var lugn men tog igen de på lördan istället...=)


Har haft sån jävla tandvärk sen i fredags och de blev bara värre och värre..fick komma dit idag och tack och lov så drog dom ut tandjäveln..varför får man visdomständer..?? har lika ont än men hoppas de blir bättre nu..

På onsdag kväll bär de av mot Arlanda..flyget går 06:45 på torsdag morgon..de ska bli UNDERBART...måste bara packa klart nu..hur många skor,linnen,kjolar m.m behöver man med sig...??svårt...


bloggar när jag kommer hem igen..då med lite bilder på köpet..


hej så länge/kjam







 
 
Ingen bild

Linda

5 maj 2008 21:41

Det här med packning verkar vara svårt för systrarna Pettersson. Jag kan med all rätt legitimera mej som packexpert, eller vad säger du Marléne?? ;) ha det underbart i sol-landet! inge avis alls just... Kram

 
Ingen bild

elmo

6 maj 2008 07:22

tack baby... du gjorde ett kanonjobb ;=) Ta med dej allt så slipper du välja ;=) jag vill oxo åka NU! Ha de göttans! Pussen

 
Ingen bild

Smarra

6 maj 2008 07:58

Det du tog fram igår blir alldels utmärkt att ta med sig =)! Hoppas ni får en underbar vecka.Kram

 
Ingen bild

ejkej

6 maj 2008 10:32

jag gör som Elmo säger..tar med mig alltihop..tur att sommarkläder inte tar så stor plats..bara tandvärken släpper nu så ska allt bli bra..

kram på er..ses när jag kommer hem igen..

 
Ingen bild

Marléne

6 maj 2008 19:12

Jaa Linda, du är utan tvekan en packexpert å jag förmodar att det inte finns någon på denna jord som fixar det bättre än du :) Å du AnnaKarin...ha det nu så himla BRA på resan!!!! Kram Kram

 
Ingen bild

elmo

9 maj 2008 22:16

ahhh nu sitter du säkert i 30 graders värme med en iskall drink!! argghhhhh... Pussen

 
Ingen bild

Anna-Karin B

18 maj 2008 19:56

Hallå!
Har du kommit hem eller?
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Pettersson - 1 maj 2013 16:55

  Jag tar en paus här tror jag..vet ändå aldrig vad jag ska skriva och då kan jag lika gärna strunta i det..man vet ju vad folk gör ändå nu genom facebbok,instagram m.m.   Jag tackar för mig så länge..kanske kommer åter senare..man vet aldrig.....

hej

Av Anna-Karin Pettersson - 16 april 2013 11:30

  Har haft magis..fy fan vad jag hatar att vara sjuk..är bättre idag men känner mig inte så stark än..vila vila vila..och försöka äta nåt..   Det känns underbart att de är vår ute och de är plus grader..man kan hänga udan varma vinterjackor..så...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2013 19:46

  Nu gör jag ett nytt försök och söker in till universitetet..håller tummar och tår för att jag lyckas denna gång..=)   Nu vill jag ha vår men helst sommar..iaf varmare väder och snön får gärna börja tina bort..jag orkar inte med massa kläder n...

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2013 11:18

  Ligger hemma och är sjuk..tycker synd om mig själv..men nu ska jag vara hemma så jag blir frisk nån gång..jobbigt att gå och vara halv hängig hela tiden..om de bara kunde finnas nåt dundertablett som man kan ta så blir man frisk på en gång..hatar...

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2013 11:07

  Vad ska jag göra med min blogg? jag vill göra nåt kul..vara mer aktiv..jag själv älskar ju matbloggar och jag älskar laga mat..men eftersom jag inte är så flitig på att laga mat till mig själv varje dag så är ju inte de ett alternativ.. Jag vil...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards