man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 27 maj 2008 11:49


Vad glad jag blir när solen skiner när man drar upp rullgardinen kl 6 på morgon..då vill man gå till jobbet..=) bara de kunde bli varmt nudå så de blir sommar nån gång..

 Jag blir mindre glad när jag har skrivit världens längsta inlägg och sen bara försvinner de..blir galen!


Helgens premiär på ön var lyckad..mycket folk och man var i lagom form..=) var på lustparty,dildoparty,sexparty el vad de nu heter hos Anna först..mycket trevligt Åse..du är BÄST!


Lördag blev de lungt..var på thai och åt och sen blev de melodifestivalen hos Magnus..man blir lika besviken varje år men ändå kollar man och hoppas att Sverige el nån anna BRA låt  ska vinna..Perelli gjorde INTE ett dåligt framträdande..hon är proffsig tycker ja..men men..vi hade en tävling  om vilka vi trodde skulle komma på topp 5 och jag tror ingen vann..=)


Mycket på jobbet nu oxå..på lördag öppnar vi på golfen och de är mycket att stå i innan,de ska göras pajer,röror beställas varor m.m, men de ska bli kul att jobba därute i sommar så då vet ni vart jag befinner mig närmsta 3 månaderna..måste planera in min semester oxå..när ska jag ha den?? fint väder vill jag då ha iaf...


nu måste jag jobba igen..


pöss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards