man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 23 maj 2008 07:47


Ikväll blir de partaj..premiären  är alltid kul....ifjol var de 700 inlösta och jag tror/hoppas att Torgny Melins slår högre..undra om ölen räcker ikväll..??den MÅSTE bara göra de..=)


Nu har man kommit igång igen med jobb och allt..nästa lördag öppnar vi på golfen och de ska bli kul tycker jag..mycket att förbereda bara..


Idag kommer min vän Annica hem oxå..de var länge sen jag träffa dig nu puman..idag när jag slutar ska jag hämta Sara..festen ska börja tidigt..=)blir nog en kall på knuten då..vad ska man han för kläder då? alltid ett bekymmer..man tycker aldrig att man har nåt att ta på sig fast man har hela garderoben full med nya kläder..varför är de så? har beställt ny säng och byrå oxå som kommer på onsdag..nu kanske mina byrå lådor ska gå och stänga..

Jag hoppas oxå att Elmo ska med ut ikväll..hur går de med barnvakten??


nu åter till arbetet...

ses på ön ikväll...

/tjing


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards