man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under februari 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 5 februari 2008 21:59


Träningsvärken börjar ge med sig nu..men hur kan man var så stel..känner mig som en 80-årig kärring som blir stel för hon har lega för länge..suck..


Veckan börja bra..blev bjuden på 3-rätters middag på en måndag..inte dåligt och de var svin gott! Tack för trevligt sällskap..och tack för skjutsen systra mi..=)..jobbar och jobbar...de gör jag verkligen nu och de är jääättte braaaa..hoppas jag får fortsätta bara...(håller båda tummarna)


Nedräkningen har börjat..4 dagar kvar... nu väntar sängen..nyduschad,nybäddat i sängen..finns de nå skönare..?


God natt!


Av Anna-Karin Pettersson - 3 februari 2008 18:15


Efter 10 mil på skoter så är jag ganska ledbruten..iaf när man åker bakpå..fick köra sista biten hem..shysst! =) jag,Stefan,Larsson och Martin drog iväg en sväng idag...de var rätt så kallt men de gick bra..träffade på Jonas oxå i Björnåsdammen..han var själv ute och åkte..försökte åka av bakfyllan kanske...=)


Igår blev de middag hos Syster och Svägern..fläskfilegryta stod på menyn..*mums* proosan var oxå med..sen kom de massa annnat folk oxå..mycket trevligt hade vi..men Maria stackarn skulle ju upp och jobba imorse så vi gick hem skaplig tid..(skönt)alla gick väl kankse inte hem i skaplig tid..några fortsatte nog festen frammåt småtimmarna..


ny arbetsvecka väntar...har jobb hela veckan nu oxå..de är jätte bra..


Längtar tills i helgen när vi ska på skalet..tror alla är  klara nu för avfärd..

jag,Mobert,Elin,Ida,Stina Ö,Helen,kanske Stina T oxå..de finns alltså plats för en el 2 till om hon inte ska med..nån som är sugen kanske??


nu är de ryggläge i soffan som gäller..


/pöss



Av Anna-Karin Pettersson - 1 februari 2008 12:39


Idag när jag satt och kollade igenom gamla kort hemma hos mamma och pappa så hittade jag massa gamla klassfoton..=)

lägger upp ett sen när vi gick i 3:an och hade Anita westfält som lärare...*asgarv*



Längst upp till vänster: Jan-olov Thunell,Lars-Johan Ångman,Emelie Ejdung,Joakim Karlsson,Jenny Westerström,Jonas Larsson,Andreas Persson


Mitten raden: Mikael Widmark,Jag,Andreas Bertner,Annica Hellberg(Persson)


Längst ner: Anita Westfält,Fredrik Eriksson,Malin Martinsson,Jonas Andersson,Amadou Khan

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards