man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 20 februari 2008 21:07


jaa veckan rullar på som vanligt..bara 2 dar kvar som jag har jobb men som de ser ut nu och har gjort länge så får jag jobba..


Idag blev jag utbjuden på middag av fam Jonsson/Jönsson på Thai blev de såklart..fick de som födelsedagspresent och de är ju en jätte bra present..jag åt plankstek för de är såååå  jäv...gott! tack tack för en trevlig stund så länge de vara,Matilda hade inte speciellt mycket ro i kroppen att sitta still,mutade med glass och kex så ett tag gick de ju bra iaf..=) sen tappa vi matlusten av att en gubbe sitter och jaa spyr i en påse bordet brevid..(ja ni läste rätt) han hade opererat halsen sa han och hade svårt att äta och speciellt ris..ööhh då undrar jag varför man går ut och äter och dessutom äter RIS..så vi tacka för oss lite snabbt..


 I helgen blir de lite partaj hos Am..Moberg ville ta en kalsongfylla på fre oxå...hon är mycket för kalsongfyllor hon..=) jag jobbar först och främst så vi får se då..


nu ska jag skriva klart mitt cv som har tagit sisådär 2 veckor bara och måste vara klart imorn helst..


/pöss



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards