man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 8 februari 2008 10:25


Idag är jag ledig..var länge sen man hade sån här lång helg..rätt skönt ibland..och fint väder är de oxå..=)


Saker jag ska göra idag...


-Springa lite på Sveg(inte shoppa nåt)

-Besöka bolaget(usch vad dyrt)

-Hämta Malin och Madde på skolan

-Åka till berget och åka skidor med flickorna

-Laga plankstek till mamma och pappa *MUMS*

-Sen ska jag höra vad Moberg gör om vi skulle ta en kalsongfylla ikväll..annars en tidig kväll för attt de ska bli imorgon nån gång...


1dag kvar och nu är de klart vilka vi blir imorn..nu hoppas jag INGEN drar sig ur..

Dom nominerade är..

JAG

IDA

MOBERG

ELIN

CATTIS

HELEN

JOJJO

STINA Ö (bröstman)välkommen hem igen gumman!

Chaffis---Jörgen


Nu ska jag bege mig ut så allt hinns med..städningen får vänta tills efter helgen...återkommer sen med helgens bravader..


Trevlig helg/partyprinsessan..











Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards