man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

oj oj...

Av Anna-Karin Pettersson - 24 februari 2008 18:32


Vilken rolig lördag kväll vi hade..var på lustparty  som de heter hos Ärna-Maria och Ruben,fast han var inte hemma..=) mycket stoj och stim och mycket vin blev de..de är väldigt roligt med såna där hemma fester..trodde Åse skulle stanna och festa till de lite med oss..men hon jobbade som tråkigt var..får ta igen de nästa gång hoppas jag..=)


vi kom på att gå på statoil oxå när vi igentligen skulle (behöva) gå hem..tror de tog 1 timme dit och 1 timme hem..ramlade var och varannat steg..blankis överallt och i högklackat..ni kan ju tänka er...herregud vilken resa..men vi kom hem med båda benen i behåll..tack alla tjejer för en rolig kväll...måste göras om snart igen...


Nog för att min syster är liten i växten så trodde jag inte hon skulle få plats i en banankartong..men de är bevisat..



Nu väntar chipspåsen och soffan..sen höjdpunkten på hela veckan..en annan del av köping..vilket roligt program..man blir så glad av att kolla på dom..


/plingeling

 
 
Ingen bild

Mobba

24 februari 2008 20:55

Smarra o banankartongen var absolut kvällens höjd punkt! Hon var som en duracellkanin på vägen hem =) Kul var det iallafall.

 
Ingen bild

Smarra

24 februari 2008 21:00

Tack själv för en jätte rolig kväll. Snygga bilder =) !Tror jag dör.. Kram

 
Ingen bild

akp

25 februari 2008 09:16

nää dö inte.. var kvällens höjdpunkt när du kom på att krypa ner i den där...=)

kram

 
Ingen bild

Vera

25 februari 2008 20:43

Vilken tur att jag fick tag i din kamera! Vilken kväll!!!

 
Ingen bild

akp

25 februari 2008 22:36

banan kortet knäppte jag med min telefon..tur var väl de..min syster får för sig lite knäppa saker när hon har druckit alkohol..=) men skoj var de!

 
Ingen bild

proos

25 februari 2008 22:48

Grym kväll! :) Missade dock banankartongen då jag och Helena var i full färd med att försöka gömma oss i nysnön =)

 
Ingen bild

akp

26 februari 2008 10:27

jaa just de proosan...ni hade gått ut redan..vilka stölleprov...=)

 
Ingen bild

V

26 februari 2008 13:22

ja ta mej fan, det är ju mina fötter som syns...
Proos- ofrivilliga snöänglar var inget problem denna natt!

 
Ingen bild

Smarra

26 februari 2008 15:24

Men någon har knäppt kort på mig i kartongen med min kamera..Det kanske va du Vera =)??!! Kram på er alla och än en gång tack för en super trevlig och tokig kväll

 
Ingen bild

V

26 februari 2008 16:07

Lesbich- jag är skyldig!

 
Ingen bild

elmo

2 mars 2008 09:28

Min kod var JUNK :=) fan hörde ju att jag missade något kul där i kyrkparken.. hahaha.. NÄSTA gång vill jag oxo vara med.. men jag ska ju snart ha party .. å då kommer du!! Puss

 
Ingen bild

akp

2 mars 2008 15:38

vart ska du ha party då?
jag kommer självklart...säg bara till när och vart..
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Pettersson - 1 maj 2013 16:55

  Jag tar en paus här tror jag..vet ändå aldrig vad jag ska skriva och då kan jag lika gärna strunta i det..man vet ju vad folk gör ändå nu genom facebbok,instagram m.m.   Jag tackar för mig så länge..kanske kommer åter senare..man vet aldrig.....

hej

Av Anna-Karin Pettersson - 16 april 2013 11:30

  Har haft magis..fy fan vad jag hatar att vara sjuk..är bättre idag men känner mig inte så stark än..vila vila vila..och försöka äta nåt..   Det känns underbart att de är vår ute och de är plus grader..man kan hänga udan varma vinterjackor..så...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2013 19:46

  Nu gör jag ett nytt försök och söker in till universitetet..håller tummar och tår för att jag lyckas denna gång..=)   Nu vill jag ha vår men helst sommar..iaf varmare väder och snön får gärna börja tina bort..jag orkar inte med massa kläder n...

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2013 11:18

  Ligger hemma och är sjuk..tycker synd om mig själv..men nu ska jag vara hemma så jag blir frisk nån gång..jobbigt att gå och vara halv hängig hela tiden..om de bara kunde finnas nåt dundertablett som man kan ta så blir man frisk på en gång..hatar...

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2013 11:07

  Vad ska jag göra med min blogg? jag vill göra nåt kul..vara mer aktiv..jag själv älskar ju matbloggar och jag älskar laga mat..men eftersom jag inte är så flitig på att laga mat till mig själv varje dag så är ju inte de ett alternativ.. Jag vil...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards