man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 13 april 2009 21:29


Jag har överlevt påsken..de har varit den lugnaste påsken på många år..inte en enda utgång..rätt skönt så här efteråt men ganska trist igentligen..men men..

jag har knäppt lite kort så jag återkommer när jag har lagt in bilderna..





/på återseende

Av Anna-Karin Pettersson - 8 april 2009 20:41


Snart är de påsk..el imorn redan börjar påsken..de blir nog den lugnaste påsken på länge i år..hoppas solen skiner nudå som dom lovat,då kan man mojsa ner sig i solgropen med en cider i handen och bara må gott!=)

Min kära vän Linda är hemma oxå som jag ska umgås med lite..


ÅÅ jag var in på miniboden igår..dom har fått hem sååå mycket fint där..hade jag barn så hade jag varit ruinerad nu..de är värt ett besök där ni som har barn och även vuxna oxå..de finns ju oxå vuxen kläder..och jag köpte mig en snygg silver jacka/cardigan som jag spanat på länge..och man ska gynna affärerna i Sveg tycker jag.. 


jobb på dollar imorn innan man gör helg-fundera om jag ska ta påsklov nästa vecka..hum?? kanske kanske...


nu till tv-soffan..

/akp


Av Anna-Karin Pettersson - 7 april 2009 18:59


Jag känner mig bättre idag men inte helt hundra..ska iaf jobba imorn..


Jo i helgen som var så hade vi ju främmande..mammas bror med familj var här..roligt att träffa er igen..lördagen bestod ju av den varmaste dagen hittils i år..såå underbart..vi byggde solgrop och mojsade ner oss i..=) sen blev de grillning..kan tänka mig att de var många som grillade den dagen..själv åt jag inte så mycket av de goda eftersom jag inte mådde 100..får ta igen de snart..


Påsken då? känns som jag är ensamvarg i påsk..alla ska åka till sina stugor osv..själv blir jag väl hemma bara..ingen som vill leka med mig..=( jag skulle vilja åka på trapper på fredag..nån som vill följa mig??



nu blir de duschen så man kanske blir människa igen..


/a 



Av Anna-Karin Pettersson - 6 april 2009 11:01


Jag är sjuk och har varit hela helgen.. de suger balle..hatar att vara sjuk..typsikt när man har jobb hela veckan oxå..suck.


återkommer när jag är frisk igen...





/sjukling

Av Anna-Karin Pettersson - 3 april 2009 16:36


Nu har jag gjort helg och de är så skönt..vi får främmande i helgen,våra kusiner kommer..de ska bli trevligt..god mat och dryck ska de serveras..=) och solen ska skina imorn..UNDERBART!


återkommer efter helgen..nu till köket för matlagning..ikvälls bjuds de på tjälknul och pot.gratäng..med sallad..



trevlig helg/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 1 april 2009 17:26


Som jag skrev så hade vi frisör studio här igår..jag fick en bröllopsfrisyr,synd bara jag inte hade nån att gifta mig med..=( men nu vet jag vem jag ska anlita om de blir så att jag ska gifta mig nån gång..


Madde ska bli frisör när hon blir stor säger hon..så de är bra att öva lite och jag säger inte nej till de för de är så skönt..Malin fick oxå en frisyr..=)



Frisören Madde



Av Anna-Karin Pettersson - 1 april 2009 08:24


Idag klev man upp med tuppen fast jag inte börjar förens nio,men så är de att ha barn..hade 2 töser hos mig inatt..har inte sovit nån skönhetssömn precis,ena ska helst ligga uppe på mig..iaf såååå nära som de bara går och de är man inte van vid direkt.. så nu sitter jag här klar att gå mot hästhagen men klockan går så sakta..öööökaaaa......


Vi hade frisör studio här hemma igår..ska lägga upp lite bilder på de ikväll..hinner inte nu..



 Ha en bra dag... 


solen skiner..=)


/ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards