man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 28 april 2009 19:53


Jaa som sagt så hade vi personalfest i fredags med dollar..vi började och åt på thai..*mums* vad gott de var. Sen fortsatte festen hemma hos oss mig och Stina..=) vi dansade och sjöng hela natten..stackars grannar..tur de inte är så ofta vi har fest..bilderna har jag lagt upp på facebook..jag vet inte vilka bilder jag ska välja att lägga upp här så ni får kolla där..De bästa av allt var att Åse kom förbi sådär på nattkröken..och de är bara i Sveg man kan åka taxi och betala dan efter..thihi!..=) men vi hade grymt skoj!


Lördag var vi halvseg..men vädret var ju strålande och vi drog en fest även denna kväll..tror aldrig jag sett så mycket folk på knuten nångång som då..skoj! Gooo Hassan..bygg ut..NUUU!


Nu är de nedräkning tills på Lördag..fast först tar vi nog en grillfest på Torsdag..de är ju trots valborgsmässoafton då..=)


/party prinsessan

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards