man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under december 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 7 december 2008 13:11


Söndag igen och andra adevnt..bara 2 veckor kvar till jul och jag  har inte handlat klart klapparna än..men de ska bli till veckan.


Idag har jag iaf varit ute och pulsat i snö och fan vad jobbigt de var..pappa hota med en plastgran i år och där går gränsen...skam den som ger sig..jag hitta en gran...kanske inte den finaste men den duger..de ska gå långt innan vi ska ha en plastgran..jag var så högt upp man kan komma på berget och de är så vackert..solen sken och de var alldeles vitt i träden vilket  gjorde de inte lättare att hitta en gran..var tvungen att gå och skaka av all snö på varenda gran jag såg...=) jag knäppte lite kort...med mobilen så de är inte dom bästa bilderna...


Annars har helgen varit lugn..bäst man laddar inför julens alla kommande fester..inget julbord på mig i år heller...blev bjuden nästa helg till Vålkojan men jag måste tacka nej för då står Sundsvall och julshopping på schemat..


Nu blir de lite glögg och peppisar..(peppisar var ett bra ord på pepparkakor,snott ordet från Lindas blogg)undra om de är Molly som säger så..?


/kan man börja säga God jul nu..ja de kan man väl..GOD JUL!

akp



Av Anna-Karin Pettersson - 3 december 2008 17:37


Nu blir de vinter,nu blir de vinter som vi har väntat hurra! fan vad de snöar..imorse var de svårt att ta sig till jobbet..men de är bra att de kommer snö nu..vill ha mycket snö till jul..jag har panik oxå..alla man frågar har köpt sina klappar och jag har knappt börjat..SUCK..men jag ska till Östersund och Sundsvall nästa vecka så då ska jag shoppa! även till mig själv..=)skor,jeans,jul/nyårs blåsa m.m och IKEA ska jag besöka...


Imorn jobbar man sista dan på Myltan..men ska jobba lite på Hästhagen..=)


Nu ska jag göra några julkort och sen gå till syster och dricka glögg *mums*


plingeling

/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards