man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 11 december 2008 18:57


Jag ska jobba imorn oxå sen får jag jullov..känns bra att säga så..jag ska vara ledig nästa vecka och över jul och nyår..de ska bli skönt..jag ÄLSKAR verkligen julen..=)


Inatt var jag väldigt irreterad på min granne som kommer på ibland att han ska spela musik på nätterna och de är inte musiken jag hör utan de är basen som hörs som den ligger brevid mig i sängen..SUCK..man vill sova kl 1 på natten när man ska upp och jobba..=( sen kunde jag såklart inte somna om..och i morse var jag mer död än levande..


imorn bär de av till Sundsvall..*hoppar och studsar*

inköp till mig själv:

- Svarta jeans

-Jul/nyårsblåsa

-skor både vinter och finstövlar

-sen massa annat som jag säkert hitar + att jag ska besöka ikea och handla upp mitt presentkort där..TRÅKIGT! not...


Nu ska jag packa lite och magen kurrar...


/akp





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards