man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under april 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 7 april 2008 11:20


Fan vad jag hatar snön just nu..vill INTE ha mera...så kollar man på vädret neröver i landet..dom har + 12 grader och sol...VILL oxå ha...


Helgen har bestått av jobb,jobb,jobb och lite utgång oxå..var på folkan och de var länge sen jag såg så mycket folk ute..väldigt skojsigt och jag var nästan nykter eftersom jag hade ansvar dan efter..roligt att se alla andra full och dryg..=)


Idag är jag ledig fast jag tagit på mig extra ikväll så jag är inte helledig.. men de behövs lite extra timmar eftersom jag varit sjuk...


nu ska jag åka och äta lunch på jobbet...


*saknar*


pöss

Av Anna-Karin Pettersson - 3 april 2008 14:19


Vad länge de håller i då..jag vill inte vara sjuk längre...tur jag har mamma oxå som har exakt samma sjuka som jag..så tråkigt att vara ensam när man är sjuk..jag jobbade Tisdag kväll och de gick väl skapligt..sen på ons morgon var de kört igen..suck..har en sån ängel till syster som jobbar istället för mig..idag är jag ledig så jag hoppas jag är stark till helgens jobb..


Nu vill jag bara ha vår,varmt, SOL och snart SOMMAR..bort med all snööööö nuuuu tack!


Snart blir de en stockholmsresa oxå..de ser jag fram emot..mässsa,shopping,god mat m.m


Nu ska jag slå omkull mig ett tag..ska försöka simma ikväll oxå...


pöss

Av Anna-Karin Pettersson - 1 april 2008 11:02


Fuck vad jag hatar att vara sjuk..och dessutom magsjuka..har lega sen i söndagsmorse..men idag känns de lite bättre..ska nog försöka jobba ikväll ändå...de börjar ju inte så bra mitt jobb..var sjuk första dan...känns inte så jätte bra men vad gör man..har iaf dammsugit,tvättat idag så de är nog ett tecken på att jag är bättre...vilket väder de är då..måste nog ut och få lite luft på mig oxå..=)


Nu ska jag klä på mig och gå ut till min bästa vän..(solen)


Ha en bra dag..





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards