man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 9 april 2008 16:12


Dags att blogga igen känner jag..har nog inte så mycke vettigt att skriva om..Idag har jag varit barnvakt åt Melvin lite..Marlene var på massage och då passa vi på att gå torven rundan..de var skönt fast de var skit väder...HATAR snö...man blir fan deprimerad...var på Ada och Arvid och gjorde av med pengar oxå..men kunde inte motstå den där fina jeansklänningen...så jävla snygg och sen blev de ett par sommarbyxor oxå..=)  fika hos Marlene och sen kondis med proosan..


I helgen är jag ledig och vi hade bestämmt att vi skulle till funäs men de blev inte så=( istället ska vi bowla på lördag och äta god mat..de ska oxå bli skoj..jag är kass på att bowla men tycker de är väldigt kul..kan bara bli bättre..=) nån som är sugen på att följa oss..alltid kul när man är många...


Nu äre dags att byta om för att åka på jobbet..


*kom hem*


kjam


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards