man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 23 april 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 23 april 2007 12:19


Där kan man säga det är drag ibland..jag som skulle spara mina sista slantar och inte åka dit..men när man fått i sig några glas vin så blir man ju sugen..Mobert som skulle jobba hela helgen och oxå spara pengarna var mest sugen tror jag..fattar inte hur du tog dig upp kl 7..jag var full än när jag vakna kl 11..suck..


När jag skulle ta ut pengar så fanns inte min kortficka längre..fast jag vet att jag hade den i fickan..letade överallt men NIX den fanns inte..tur jag fick låna pengar av Magnus då..Tack snälla!men vart var kortfickan..den måste ha ramlat ur i skogen där vi hade kiss paus och där jag stöp över allt ris som låg i vägen..åkte dit igår och försökte minnas vart det var jag hade ramlat och vips så låg den där och vänta på mig..iblland har man tur..=)


Iaf så var det jävligt mycket folk på skalet och hade kul som vanligt..nu är det bara att ladda batterierna tills i helgen då det vankas 2 dagars..det ser jag fram emot..jag har beställt SOL tills på lördag oxå.

ha en bra vecka!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards