man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 6 april 2007

Av Anna-Karin Pettersson - 6 april 2007 10:41

nu har jag bytt blogg..se om detta funkar bättre och är lättsammare..inte lätt att förstå sig på allt inom databranschen..men vad är det för väder idag då..det snöar ju typ nu..fy fan vad less jag blir..hade verkligen hoppats på att det skulle bli fint väder..var på bolaget och ruinerade mig för att jag skulle sitta ute hela dagarna och dricka cider och sola mig..får väl göra det bästa av situationen då..sitta inne och dricka cider...Fredag- kanske åka till Lofsdalen och gå på trapper..beror på om nån är sugen på att köra lite bil ikväll annars en lugn hemma kväll med lite vin och Linda till sällis..Lördag-After ski..fest hos mig och sen folkanSöndag-även där om nån är sugen på att köra oss till Funäs på skotertävling..vore grymt kul att åka på det.Måndag-Bakis och trött antar jag..återkommer hur helgen har varit senare..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards