man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under februari 2010

Av Anna-Karin Pettersson - 10 februari 2010 21:37


Min och Matildas dag:


- Myste hemma på förmiddan

- Lunchade med Emelie..kul att träffa dig igen..

- Matilda klippte håret hos bästa frisören Proos,hon valde lila färg i håret..  

- Åkte på dagis

- Solade

- Jobbade

- Tränade innebandy



Och nu sitter,halv ligger jag i soffan...längtar tills på lördag...


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 8 februari 2010 11:56


Idag är de stora bakardagen...kanske för att de är min dag snart...  

jag ska inte avslöja allt jag bakat..fast de är svårt att hålla sig..men de är mer roligt att överraska..jag har iaf bakat blåbärskaka till mamma och pappa..eftersom de är hemma hos dom jag bakar så måste ju dom oxå få nåt gott även fast dom får ta del av de jag bakar..men de är dom är värd..


Ikväll ska jag få snusa på min kusin oxå..*längtar*



och nu längtar jag tills på lördag...de ska bli skoj brudar!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 5 februari 2010 15:24


Fredag..såå skönt..fredag är nog den bästa dagen på hela veckan..


- Hämtat  Matilda på dagis

- Varit på dollar

- Fikat på kondis

- Legat i soffan och kollat på bullebyn med Matilda

- Fikat igen (mellis)


Ikväll blir de kanske spelkväll ..imorn ska jag jobba igen..först miniboden och sen servera dryga fulla människor på folkan..



trevlig helg/ Akp

Av Anna-Karin Pettersson - 2 februari 2010 21:54


Jaarå jag lever även efter denna helg..Hade en grymt rolig kväll på skalet i lördags men en grymt dålig Söndag..kan inte förstå varför..fish kan vara orsaken... el??? men en hel dag med sina vänner när man är bakis så överlever man de oxå..tack för att ni finns!


Annars har jag inte så mycket att skriva om..men nu mår jag bra igen och ser fram emot nästa fest...tjihooo!


Och just ja...jag har ju fått en kusin oxå...en pojke till i släkten..de är tydligen  nästan bara min pappa som vet hur man gör tjejer..=)


GRATTIS TILL ER! ser fram emot att få syta och snusa på han..så nu får ni komma hem snart..



/Akp









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards