man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under januari 2010

min

Av Anna-Karin Pettersson - 14 januari 2010 10:25


Torsdag...

Banken...

Lunch med bästa Anna

Badhuset med 3 vilddjur   (Matilda,Madde,Elin)

ikväll Hälsa på Sabine


och snart helg igen..göttans!


och jag har en ny dator....tjihooooo!

Nån som behöver en dator till sina barn kanske..jag har en till övers..


/Akp


Av Anna-Karin Pettersson - 12 januari 2010 17:23


Vad jag är sugen på att åka utomlands i Maj..nån som vill följa mig..snälla..så bokar vi nuuu!


http://www.fritidsresor.se/boka-resa/HotelAbout.aspx?q=25a85266d6f74cf5bace0edf75827e84  kolla in de här..tycker de här ser rätt härligt ut för en vecka...  


Lägenheter Sea Melody

Av Anna-Karin Pettersson - 11 januari 2010 22:19


Måndag  *  Jobba

Tisdag    *  Klippa lugg, dollar

Onsdag   *  Öppen för förslag

Torsdag  *  Luncha med Anna--Hälsa på Sabine

Fredag    *  Öppen för förslag

Lördag    *  Öppen för förslag

Söndag    *  Öppen för förslag


Så ser min vecka ut..bara att höra av sig om nån har tråkigt..


puss där du vill ha den...

/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 10 januari 2010 21:02


Idag har Matilda och Malin hälsat på mig..Madde var på kalas..alltid lika skoj när dom är med mig..idag var Matilda mamma och jag bebis..och jaaa hon har klätt på sig själv..  


Nu är de slut på ledigheten..ska bli skönt att jobba lite igen..



  


Matilda min sötnos...

  


Nästa-------> Johan falk och soffan...

Av Anna-Karin Pettersson - 6 januari 2010 10:07


Nu biter de bra i kinderna..hövvva! men -40 vet jag inte om jag vill att de ska bli..tror aldrig jag varit med om att de varit så kallt...


Idag blir de fika med bästa tjejerna..stockholms Ida är hemma oxå..de är ju Asbra..( på stockholmska)


Utgång på fredag el inte? är de nån som är sugen att svänga sina lurviga till Lars-Kristerz??



/pöss



Av Anna-Karin Pettersson - 4 januari 2010 16:37


År 2009


Jan- Tråkig och lång månad..vi åkte till stockholm och flyttade hem Stina som sen blev min nya granne..vilken resa! =)


Feb- Min månad..blir ett år äldre..suck..


Mars- De blir ljusare ute och man kan känna vårsolen börja värma..såå härligt!


April- Påsk och massa annat skoj..vårens festligheter började här..


Maj- Årets höjdpunkt...AFTER SKI 1000   (och premiär på ön) Lilla Maja kommer till världen..=) jag får en ny granne igen..Kicki flyttar in..

 

Juni- Min bror tog studenten och gamla minnen kommer åter upp igen... Midsommar i Risbrunn..=)


Juli- Ett gäng brudar drar iväg på minisemester..Orsa "björnpark" Leksand sommarland..hemma precis lagom till Svegskalaset..sen är sommarens fester igång..Härdalsyran ..m.m. hela sommaren har varit helt underbar...vill spola tillbaka tiden..


Aug- Festerna fortsätter...livet leker..sommaren avslutas med kräftkalas på gammelgården..


Sept- Detta är oxå en höjdpunktsmånad..jakten börjar..


Okt- Jakt och jakt.. våran farfar somnar stilla och lungt in..jobbig månad..=(


Nov- Vemdalssforum..=) Begraving..suck..och jag får svininfluensan..suck igen..


Dec- Årets mysigaste månad..jag älskar ju julen..


Nu ser jag fram emot ett bra 2010..





Av Anna-Karin Pettersson - 3 januari 2010 11:12





Här kommer lite blandade bilder från Juldan/hemvändarn..


                  

Av Anna-Karin Pettersson - 1 januari 2010 21:58


Jaa då var de 2010 då..ett år går så fort..hoppas att 2010 blir ett bra år..jag har inte gett några löften för dom håller man aldrig ändå...max 1 månad..fast de är en sak som jag önska ska hända detta år..  ..mmmm...


Jag lägger in lite bilder imorn kanske när jag har min sladd till kameran..



Nu säger jag god natt


/akp



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards