man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 29 oktober 2009 20:16


Min kamera sladd är borta..Rynkar på näsankan inte fatta att en sak bara kan försvinna..jag blir galen..har letat på alla tänkbara ställen..jag har kort på Matilda sen hon fyllde 3 år i måndags som jag tänkte lägga ut men de sket sig..suck..


Idag har jag varit på ansiktsbehandling hos Carina http://www.carinashudvard.se/ de kan jag varmt rekommendera..absolut de skönaste jag gjort på länge..helt underbart om jag får uttrycka mig rejält..nu kanske jag får ordning på min hud snart..så vill ni njuta och rå om er själv en stund så gå dit..


Nu närmar de sig Tupperware/party kväll oxå...de ska bli trevligt att få umgås med alla nära och kära..de bästa av allt är att de är på mysen på kvällen så de blir nog utgång för dom som vill oxå..tjihoooo!

Välkommna allihopa! och ni vet att de är hos Maria vi ska vara..hör av er om ni inte hittar dit.


/akp

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards