man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under maj 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 5 maj 2009 15:44


Dagens middag..


Köttfärsbiffar alá proos med inlagd ättiksgurka,lingonsylt och potatis..*mums*..värt att få recept..åå nu blev jag hungrig..


Idag har jag varit på min morfars grav för första gången och han har varit död i 2 år..ska man skämas då?? fast han ligger ju inte i Sveg utan i Fågelsjö och dit åker man inte varje dag..men nu har jag varit dit iaf..


åter till matlagningen...


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 4 maj 2009 22:09


Jaa de kan man säga att jag är..men de kostar att ligga på topp..men vi har som vanligt haft en grym skojsig helg..var på mysen i Torsdags och dansade av oss lite..fredan blev lugn med fotboll,grillning m.m


Lördag: årets roligaste dag..längtar redan till nästa år..jag har lagt upp bilder på facebook sen den dagen..


Vad har man att se fram emot nudå..känns som om att Maj kommer bli en lång månad,premiären på ön och så har jag en bror som tar studenten i Juni..de är väl de som är nästa händelser..


Nu blir de god natt snart....vart kommer all trötthet ifrån..?


/ejkej

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards