man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under februari 2009

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2009 12:33


Vi var på skalet på lördag kväll..de var grymt skoj och mycket folk..King Edwards spelade oxå så man kunde dansa lite..=) kvällen går som vanligt alldeles för fort..därför drog man på efterfest denna kväll/natt oxå..fast jag varade inte så länge..tur var väl de..var nog död igår ändå..börjar bli för gammal för sånt nu..man orkar inte lika mycket nu..=(


Idag skiner solen på oss oxå och inte bara på dom som är i Thailand och latar sig!ska ta en promenad i den fina vädret..och hämta mitt paket från panduro som jag beställt..idag la jag även in en beställning från Hm..nu vill jag att de ska bli sommar..NUUU!


/akp

Av Anna-Karin Pettersson - 7 februari 2009 15:14


Ikväll bär de av till skalet..de ska bli så skoj!som jag har längtat efter denna helg..nää nu ska jag korka upp..


http://www.rydellquick.se = Bra drag!


Återkommer efter helgen..


/partyprinsessan

Av Anna-Karin Pettersson - 4 februari 2009 18:25


Jag är dålig på att blogga..beundrar mammor som har tid att sitta och blogga..jag är själv och hinner knappt med..jag vill även byta blogg,alla har så fina bloggar tycker jag..men de får bli ett senare projekt..


Har jobbat på dollar hela veckan och där trivs jag bra..men man får jävligt ont i rygg,fötter och händer..men man vänjer sig väl..fick sitta i kassan idag oxå..=) resten av veckan ska jag tillbringa på dagis..

Igår var jag barnvakt åt mina söta små änglar..Matilda var lite sjuk och jag vill inte bli sjuk nu..NEVER!


Nu blir de hänga tvätt,äta,kolla i Hm bladet som kom idag..=) kanske beställa nåt fint..min lista blir bara längre och längre..=) och sist om jag orkar ska jag dammsuga..de kändes jobbigt just nu iaf


/pöss


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards