man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 24 september 2008 20:18


Kom på idag att jag skulle lägga ut lite bilder på min lägenhet..nu när jag bytt gardiner och allt..men jag lägger bara ut några delar av den...


Idag blev de en lunch på nyan med Vera,proos och Maria..sen kom Melvin och hälsade på..alltid lika kul när han är här..det lilla busfröet..=)


Jobbade lite nu ikväll men de var lungt och jag fick så ont i magen så jag passade på att cykla hem..tänkte lägga mig i soffan men varför fastnar man alltid här..?? och  jag kollade mitt hm paket idag..de är på väg..JIPPI!(vill ha)


I helgen bär de av till Lofsdalen..Stina har bjudit oss några tjejer till hennes stuga..de ska badas tunna,drickas lite öl/cider/vin,ätas räkor på trapper m.m..ska bli riktigt trevligt och skojsigt!vi kanske tar en lite förfest på knuten på fredag då...


Nu ska jag ringa min vän Emelie och höra om hon lever...

kram så länge

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards