man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 14 juli 2008 09:26


jaa nu har jag semster äntligen..såå skönt..skulle ha jobbat i helgen men tog 2 dagar extra för vi hade ju 10-års jubileum i lördags.. den dagen var verkligen lyckad..träffades några på knuten för att äta lite lunch och dricka upp oss lite..tror alla var nervösa..=) kl 14 träffades vi alla nere vid ishallen..en del har man inte sett sen 9:an..kan inte fatta att 10 år har gått sen dess..vart har dom tagit vägen och vad har man gjort??


Först spelade vi iaf brännboll..(mitt lag vann)..sen skulle vi göra olika uppdrag och samla så mycket poäng som möjligt..bla klippa hockeyfrilla på en person och de var bara 1 som ställde upp på de och de laget vann såklart..=( jag offrade mig att hoppa i ljusnan..tyckte de var en bra offring nog..sen efter de så var vi på gammelgården,fick go mat och dryck..Willie Lee´s spelade hela kvällen och de var bra drag på dansgolvet..tror jag lämnade in vid halv 3..tack Ida för skjutsen..nå mer pratar vi inte om de..=)


igår var jag en dö sill..har aldrig varit så trött i hela mitt liv..

Idag är de bykamp och jag ska hjälpa till så dom blir snygg till kvällens tävlingar..sen blir de bankett på wärdshuset..

nu till frukostbordet..


tjing!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards