man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 23 juni 2008 21:18


Måndag igen= jobb,jobb hela veckan lång..tyckte de var så skönt att sluta tidigt på torsdan och göra 3 dagars ledigt...men de går lika fort som allt annat..men nu är de bara 3 veckor kvar tills jag får semester..nu har jag bestämmt mig för att vara ledig iaf 2 veckor..(hoppas 3)..


Midsommarafton var vi på berget..lekte lekar och och åt god mat..tror dom flesta hade skoj iaf..fast vi hade lite tid på oss att klura på lekar så blev de nog bra till slut ändå..=) på ön var de inge större drag..man ska inte gå ut en sån där kväll..mycket trevligare att vara hemma..men men...


Midsommardan..var man lite seg men vi kom igång bra till slut..ska aldrig mera säga att man ska ta de lungt..de funkar inge bra..vi drog till Hede och Rally Ida körde..där var de mycket folk och skojsigt värre..


Igår drog vi till Häggenås och spela match så idag är jag stel..man ska inte hålla på med sport om man är otränad som jag..vill träna men de finns aldrig nån tid över som de känns..suck..


nu blir de nog god natt snart...


/kjam


(som vanligt knäppte jag inga kort i helgen)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards