man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 1 oktober 2008 16:55


 Jaa nog fan brinner de alltid..fy vad hemskt..bränder är inte att leka med..de värsta var att jag drömde inatt att de brann nånstans och vi var tvungen att ta alla värdesaker med oss ifall de skulle ta eld där vi var..och när jag slog upp ögonen i morse så fick jag ett sms av Maria där de står att Härjeåns hus brinner..de var de äckligaste jag varit med om..


Idag är de min första arbetlöshetsdag..men ska jobba iaf..igår var jag kock och de gick faktiskt jätte bra..lite ovant att laga thai mat bara, men ska nog få in vanan på de oxå såsmåningom..(lagomt till Nom kommer hem igen)


Igår hade jag över 100 besökare och ingen som lämnar nåt spår..snälla säg hej iaf..vet att många som läser inte ens känner mig kanske men dom flesta vet nog vem jag är..de blir som roligare om de finns lite spår efter er..


Nu ska jag förbereda mig för att gå på jobbet..


/AKP



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards