man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Alla inlägg under januari 2008

Av Anna-Karin Pettersson - 2 januari 2008 18:54


Vad fort de har gått igen..nu är allt roliga över...men ganska skönt oxå faktiskt..tror levern behöver vila lite nu ett tag..=)

Julen var mycket mysig och jag fick fina julklappar som vanligt..i år kom tomtarna med häst och släde och de var de bästa av allt...såååå underbart mysigt..

Juldan och hemvändarn säger jag inte så mycket om,de var iaf jätte kul och få träffa alla igen..after ski hann vi oxå med på fredan(superkul)


Nyår var jag,proosan,Lars,Rickard och Hanna,Brumpa och Sjöka hos Lars och åt en jättegod middag..som bestod av förätt: typ skagenröra på macka.Huvudrätt: helstekt oxfile med råstekt potatis och cognagsås..Dessert: nåt med glass som Lars gjort..har inget namn..men allt var supergott..Tack alla för en trevlig kväll!


nu är de väl bara att ta nya tag och jobba igen..men de behövs oxå som de känns i plånboken..PANK!=(


lägger upp lite bilder sen nyår iaf..jag var ju såååå duktig som tog med kameran då och knäppte faktiskt 58 st..kors i taket!

/tjing

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards