man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Direktlänk till inlägg 25 juni 2007

slut på det roliga...

Av Anna-Karin Pettersson - 25 juni 2007 09:23


helgerna går jämt fort men speciellt fort när man gör nåt kul..


Midsommarafton var det ju sol för engångs skull..vi var på berget och hade det trevligt.åt sill lunch och nubbe först..sen lekte vi massa lekar...jag och proosan var lekledare..sen grillade vi.. resten av kvällen sjöng vi och Jögga och Magnus spelade gitarr..vet inte om  Jögga hade nån röst kvar på slutet..han och Curtan tog hem fyllskalleskjortan i år..=)


på ön var det oxå drag..bästa på hela kvällen var när jag och Madde stod vid 2 killar..ena var Magnus Å och den andre visste jag inte vem det var så jag fråga..Vem är det där Maddis.?.jo det här är Björn och det här är Magnus..jaha är det där Magnus..han visste jag inte vem det var..har bara varit i lag med han i 5 år..det var inte en dålig presentation de Maddis..har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag..men kul hade vi.


Midsommardagen var vi på knuten och drack öl..skulle spela kubb men Anna-Maria blev klen..du som skulle följa till Hede..men jag,Hanna och Larsson drog iväg..det var mycket roligt där oxå..


det var denna helg..en mycket intensiv och rolig helg.jag lägger in kort senare..


 -ni är vackra som midsommarblomster

Tack!


 
 
Ingen bild

Rubba

25 juni 2007 14:39

Tack för jätteskoj midsommarfirande på berget !!

 
Ingen bild

AM

25 juni 2007 15:54

Egentligen... varför vann inte vi? Vi hade ju faktiskt "smörigaste" namnet???

 
Ingen bild

ejkej

25 juni 2007 15:58

ska jag vara ärlig så gick vi inte så mycket efter det..bättre lycka nästa gång,men då ska inte jag vara lekledare..

 
Ingen bild

Linda

25 juni 2007 21:12

AM, det var ju såklart för att inte JAG var med i ditt lag i år! Skumpan smakade bra ifjol..

 
Ingen bild

Madde

25 juni 2007 22:08

Haha, ja den där fyllan är jag stolt över:-) Satt på jobbet med blåtira idag och när jag gick ut på lunchen så bajsade en mås på mig.....ingen bra dag....kram

 
Ingen bild

Jögga

26 juni 2007 16:54

Förbannat att man inte kunde bete sig i år heller, fylleskalleskjortan alltså? Ursäkta för sångrösten men tusen tack för kalaset.:)

 
Ingen bild

ejkej

26 juni 2007 21:47

utan din röst och gitarr Jögga hade inte festen varit lika kul..
jaa el var det Curtan som tog hem fyllskalleskjortan kanske? ni ligger rätt lika..

 
Ingen bild

ejkej

26 juni 2007 21:48

det händer bara dig där madde..kan du inte skicka ett kort på dig och blåtiran..skulle vara kul att se..

 
Ingen bild

AM

27 juni 2007 11:39

Ja skumpan smakade kung i fjol. Faaast av nån anledning blev det mest jag som drack av skumpan i år med =)
TUSEN TACK för en helt underbar midsommardag! Duktiga lekledare!

 
Ingen bild

Madde

28 juni 2007 10:11

Nej du, inga kort har tagits på den av den enkla anledningen att jag fyller 25 inom en inte allför avlägsen framtid och inte vill att hela världen ska få se den. Tyvärr verkar den sitta i ett tag....börjar bli orolig att den inte kommer att försvinna alls...suck suck....jag är för gammal för sånt här :-(

 
Curtan

Curtan

29 juni 2007 21:22

Tack för kalaset.. O tack för utmärkelsen.. Ska försöka hålla mig i skinnet nästa gång.. Kram kram

http://www.curtan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Pettersson - 1 maj 2013 16:55

  Jag tar en paus här tror jag..vet ändå aldrig vad jag ska skriva och då kan jag lika gärna strunta i det..man vet ju vad folk gör ändå nu genom facebbok,instagram m.m.   Jag tackar för mig så länge..kanske kommer åter senare..man vet aldrig.....

hej

Av Anna-Karin Pettersson - 16 april 2013 11:30

  Har haft magis..fy fan vad jag hatar att vara sjuk..är bättre idag men känner mig inte så stark än..vila vila vila..och försöka äta nåt..   Det känns underbart att de är vår ute och de är plus grader..man kan hänga udan varma vinterjackor..så...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2013 19:46

  Nu gör jag ett nytt försök och söker in till universitetet..håller tummar och tår för att jag lyckas denna gång..=)   Nu vill jag ha vår men helst sommar..iaf varmare väder och snön får gärna börja tina bort..jag orkar inte med massa kläder n...

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2013 11:18

  Ligger hemma och är sjuk..tycker synd om mig själv..men nu ska jag vara hemma så jag blir frisk nån gång..jobbigt att gå och vara halv hängig hela tiden..om de bara kunde finnas nåt dundertablett som man kan ta så blir man frisk på en gång..hatar...

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2013 11:07

  Vad ska jag göra med min blogg? jag vill göra nåt kul..vara mer aktiv..jag själv älskar ju matbloggar och jag älskar laga mat..men eftersom jag inte är så flitig på att laga mat till mig själv varje dag så är ju inte de ett alternativ.. Jag vil...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards