man kan inte bromsa sig ur en uppförs backe..

Direktlänk till inlägg 13 maj 2007

Äntligen..

Av Anna-Karin Pettersson - 13 maj 2007 20:29


nu har jag sett BrummeLisa och hennes 3 små söta ungar..vi som skulle se melodifestivalen och hade bunkrat upp med massa smått och gott och vin förstårs..grannen ringde och sa att dom var framme,slängde oss i bilen och for ner på byn och där gick dom och beta på täckten..såg dom säkert i 1-1/12 timme..kom hem lagom till omröstningen..men jag tror inte vi missa nåt verka inte vara så bra låtar..tycker det bara blir sämre och sämre för varje år..


idag har vi varit till Vemdalen och kollat på våran hundbebis som vi ska få om 3 veckor..men hur söt kan man få vara..blev kär,ville inte åka hem..längtar tills han blir våran..Nilas heter han den söte.


igår var vi på dop oxå..det var Stina Matilda Jonsson som döptes..det gick jätte bra och hon var glad hela dan..fick jätte god mat oxå..*mums*..


nu är det väl Wallander som väntar härnäst..ska försöka få ihop 2 ansökningar oxå imorgon men det är ju så svårt..om nån bara kunde göra det åt mig vad glad jag skulle bli... men men...bara att göra det om man ska få nå jobb.


 
 
Ingen bild

Smarra

13 maj 2007 20:44

Jag hoppas oxå på att få se dom innan dom går till skogs.. Nilas är så söt och Stina Matilda =) Kram

 
Ingen bild

ejkej

14 maj 2007 09:17

nu fick du ju se dom oxå..tur jag ringde iaf..
kram

 
Ingen bild

AM

14 maj 2007 22:47

Söta små underverk! Vad ska du söka för någonting?? Kram kram

 
Ingen bild

ejkej

15 maj 2007 20:44

vi kan ta det när vi ses nästa gång..

när kommer du hem? premiären el?
kram

 
Ingen bild

AM

15 maj 2007 21:57

Jajjemen! Då ska vi kalasa Ejkej!

 
Ingen bild

ejkej

16 maj 2007 14:38

jaa det kan du ge dig på..vi ska ju på smyckeparty oxå..glömmer nästan det.

kram

 
Ingen bild

AM

19 maj 2007 18:55

Farligt, med smycken till salu på en förfest. Kan bli det dyrt de ;) Är det fotboll på fredag-kväll??

 
Ingen bild

ejkej

20 maj 2007 14:45

nää vi har match på tors kväll tror jag..
får ta en liten förfest på fre då kanske?

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Pettersson - 1 maj 2013 16:55

  Jag tar en paus här tror jag..vet ändå aldrig vad jag ska skriva och då kan jag lika gärna strunta i det..man vet ju vad folk gör ändå nu genom facebbok,instagram m.m.   Jag tackar för mig så länge..kanske kommer åter senare..man vet aldrig.....

hej

Av Anna-Karin Pettersson - 16 april 2013 11:30

  Har haft magis..fy fan vad jag hatar att vara sjuk..är bättre idag men känner mig inte så stark än..vila vila vila..och försöka äta nåt..   Det känns underbart att de är vår ute och de är plus grader..man kan hänga udan varma vinterjackor..så...

Av Anna-Karin Pettersson - 20 mars 2013 19:46

  Nu gör jag ett nytt försök och söker in till universitetet..håller tummar och tår för att jag lyckas denna gång..=)   Nu vill jag ha vår men helst sommar..iaf varmare väder och snön får gärna börja tina bort..jag orkar inte med massa kläder n...

Av Anna-Karin Pettersson - 11 mars 2013 11:18

  Ligger hemma och är sjuk..tycker synd om mig själv..men nu ska jag vara hemma så jag blir frisk nån gång..jobbigt att gå och vara halv hängig hela tiden..om de bara kunde finnas nåt dundertablett som man kan ta så blir man frisk på en gång..hatar...

Av Anna-Karin Pettersson - 9 februari 2013 11:07

  Vad ska jag göra med min blogg? jag vill göra nåt kul..vara mer aktiv..jag själv älskar ju matbloggar och jag älskar laga mat..men eftersom jag inte är så flitig på att laga mat till mig själv varje dag så är ju inte de ett alternativ.. Jag vil...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards